25 marca 2013

Welcome!

A więc ciotka Judyta postanowiła wrócić w stare, dobre strony blogowe :)
Zdecydowałam, że będzie to blogspot, no cóż, podążamy za modą...
Zauważyłam, że dużo się tu zmieniło, na razie nie nagłaśniam wśród starych znajomych mojego powrotu, chociaż jak już tu zawitacie, to rozgłoście dalej, że jestem... ;)
Jak na razie, to tyle. Myślę, że na dniach przed świętami ogarnę blogspota i wstawię chociaż stary prolog i rozdział numer jeden, a następnie zabiorę się za pisanie kolejnych,  tak na świeżo, bo muszę się szczerze przyznać, że nic nie pisałam z tego opowiadania przez moją, prawie roczną nieobecność...
Cóż, powitanie czas zakończyć i udać się czytać po raz kolejny "Diupę" a was zapraszam tutaj nieco później, myślę, że zdołam was poinformować.
Dziękuję i pozdrawiam :)
wasza oddana
~ostatnihorkruks



EDIT
Prolog pojawi się dziś wieczorem!

12 komentarzy:

  1. O, wróciłaś na blogi? Zauważyłam cię u siebie w obserwatorach na olanych przeze mnie ostatnio Schematach i nieco się zdziwiłam, widząc twój nick, bo kurczę, kawał czasu minął, odkąd ostatni raz miałam do czynienia z twoją twórczością, w dodatku już niemal rok siedzę na blogspocie... ^^
    Serio masz problemy z blogiem? Kurczę, jak dla mnie blogspot jest świetny i teraz bardzo się cieszę, że onet się zepsuł ^^. Nie mniej jednak, powodzenia w ogarnianiu, on wcale nie jest taki straszny, jak się wydaje na pierwszy rzut oka ^^. Teraz to już nawet nie chciałabym słyszeć o powrocie na onet.
    Nie mniej jednak, fajnie, że wróciłaś.
    Ginger Grant, którą być może pamiętasz z onetu jako xxx.
    [nowojorski-akcent.blogspot.com - ostatnio piszę głównie na to]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xxx! Tak, oczywiście, że pamiętam :)
      Tak, zrobiłam sobie małe wczasy, ale powracam, mam nadzieję, że ze zdwojoną siłą. Nie mogę blogspota ogarnąć, szablon mi się rozjeżdża, na razie dałam sobie z tym spokój, koleżanka obiecała mi na dniach pomóc. Dziękuję za komentarz i mam nadzieję, do napisania:)

      Usuń
    2. Jak chcesz, mogę ci troszkę pomóc z ogarnianiem grafiki, bo choć może nie jestem zbyt biegła w HTML'u, to jednak blogspota obsługiwać umiem ;).
      Życzę jednak powodzenia w pisaniu ^^. Na pewno wkrótce się tu odnajdziesz.

      Usuń
  2. Również jestem dość zaskoczona :) Mam nadzieję, że osiądziesz na blogspocie na stałe. W razie czego także służę pomocą, a mam tu znacznie dłuższy staż niż jeden rok ;) Pozdrawiam!
    [gryfonka-na-tropie]

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo :)
    Mam tylko jedno, małe pytanko...Czy mój szablon się rozjeżdża? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko trochę się rozjeżdża ;P Dlatego nie lubię szablonów starego typu ^^.

    OdpowiedzUsuń
  5. To niby szablon z blogspotowej strony, ale nie wiem czemu się rozjeżdża....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo może źle ustawiłaś sobie szerokości kolumn ;P. Te stare szablony a'la onet mają to do siebie, że trzeba idealnie równo je ustawić, bo inaczej się rozjeżdżają. Kurczę, ja już chyba ponad pół roku takiego nie miałam. Jednak wolę takie jak u siebie, z nieruchomym tłem i kolumną pod tekst dodawaną z kodu CSS.
      O, ale widzę, że teraz jest już równo ^^. Od razu lepiej wygląda.

      Usuń
    2. Mam mały problem w liście linków... Chcę dodać linki to wysakuje mi "popraw błędy w formularzu" Jakie błędy? Nie ma tam nic błędnego... Blogspot zawodzi?

      Usuń
    3. Coś słyszałam, że teraz niektórzy mają problemy z linkami. Sprawdziłam u siebie, u mnie jest okej, ale też już do mnie dotarło, że jakiś błąd się wkradł. Może za kilka dni przejdzie, blogspot jest znacznie mniej awaryjny niż onet.

      Usuń
  6. Już się deklaruję, że zostanę wierną czytelniczką :3 Czekam na rozdział pierwszy czy tam Prolog :D
    Ściskam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i pozdrawiam :)
      Jak totalnie uporam się z wszystkimi linkami, podstronami i innymi duperelami to wstawie prolog :)

      Usuń